پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مرکز رشد فناوری گناباد میزبان خانواده ایثارگران و آزادگان

هفته "پژوهش و فناوری" بوی ایثار و شهادت گرفت

مرکز رشد فناوری گناباد میزبان خانواده ایثارگران و آزادگان

- 1402/09/22

جمعی از خانواده ها و فرزندان معظم جانبازان و آزادگان به مناسبت هفته "پژوهش و فناوری" با هدف کار آفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد، جمعی از خانواده ها و فرزندان معظم جانبازان و آزادگان به مناسبت هفته "پژوهش و فناوری" با هدف کار آفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک و در راستای معرفی صنایع تولیدی از مرکز رشد فناوری گناباد بازدید کردند.
در این بازدید مهندس تقوی مدیر مرکز ضمن خیر مقدم به فرزندان معظم جانبازان به معرفی مرکز رشد پرداخته و از حمایت ها و تسهیلات مختلف برای ایده های نوآوارانه و مشاغل خانگی مطالبی ارائه داد.
 در ادامه حاضرین ازشرکت های مختلفی همچون "دنیای هوشمند آوا"، "نگین الکترونیک داتیس" و "نوین سازان فناوری هرمز " بازدید و در خصوص شرکت های مختلف مستقر در مرکز رشد اطلاعاتی کسب نمودند.
لازم به ذکر است کلیه ارگان ها ، ادارات ،دانشگاه ها و مدارس و افراد شخصی نیز میتوانند با هماهنگی قبلی در خصوص حمایت ها و بازدید از مرکز رشد اقدام نمایند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.